Informacja: Telefon 12 44 31 560   e-mail info@proxicar.pl   status gg 48785597

Reklamacje i zwroty



REKLAMACJE

1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

- Imię i nazwisko,

- Nazwę towaru,

- datę zakupu,

- datę dostarczenia przesyłki przez kuriera,

- wartość zwracanej kwoty w polskich złotych (PLN),

- dane do przelewu i nr konta bankowego, na które przelana ma być zwracana kwota.

Złożenie reklamacji w tej formie będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. W przypadku, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca wypełnienie formularza reklamacyjnego jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

2. Kupujący traci uprawnienia do reklamacji towaru, jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady nie zawiadomi o tym sprzedawcy.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

4. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Kupujący może żądać:

- w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy,

- jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedający nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego,

- jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego.

Dobierz do auta

Producenci


Newsletter

jestem na allegro
Fanpage Google Plus